Mitt Nya Jag?

Ja, jag trodde faktiskt helt seriöst att jag skulle kunna börja med motionerandet och mitt nya jag, som idag...
Verkar dock inte som det...
Somnade alldeles för sent igår, för att skulla kunna vara uppe så här tidigt, och verkligen kunna hålla igång hela dagen! Somnade vid tre på natten. Och sitter just nu här och skriver, för att jag väntar på att Fredrik ska komma och lämna en sak till mig. Trodde att jag skulle kunna orka komma upp, och bege mig ut på min promenad direkt när han varit här, så att man har den avklarad, och så har jag liksom hela dagen framför mig med allt annat jag måste göra.
Har en hel del som är måsten idag!
Syster ska ha kalas idag, så där är en del förberedande inför det. Och jag har även lovat henne att komma ut tidigare till henne, så att jag kan hjälpa till med de sista som behövs. Det är alltid trevligare när man är två, plus att man slipper känna sig just precis SÅ stressad med allt...

Men i alla fall, så är detta här några måsten:
  • Betala räkningar.
  • Köpa present.
  • Köpa det sista Höganäset.
  • Diska!
  • Promenera.
  • In på Unos kläder, för att de har halva priset på allt i butiken!
  • Blogga.
  • Skriva i min dagbok. ( Står på min lista över saker att göra i år. )
  • Handla mat till katterna.
  • Gå och lägga mig tidigare!
Ja, typ hälften av det var tänkt att jag skulle göra igår, men det blev mest till att man umgicks med en kompis, och pratade en massa skit! Fullt behövligt de också dock måste jag säga!
Men nu ska jag gå och i alla fall försöka diska. Och verkligen försöka tvinga mig ut på promenad efter att Fredrik kört sen! För att kanske vila lite när man kommit hem, men att verkligen få det gjort, utan tusen ursäkter som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0