Mycket Att Göra..

Ja, jag har bloggat lite dåligt på senaste..Men det är bara för att jag har så sjukt mycket att göra för tillfälligt...
För det första, så jobbar jag sex dagar i veckan. Ska vara glad om jag ser att jag har två lediga dagar per vecka. Men den ena lediga dagen brukar dock försvinna ganska så fort igen...

Men i alla fall, så har det hänt en hel massa denna veckan. En katt från kullen som vi fick i juni förra året, anlände hit i torsdags. Ska passa henne i en vecka. Edit hette hon när hon bodde här, men har nu bytt namn till Kajsa.
Herregud vad liten hon är!! Jag tycker ju att Åke är liten (som är hennes bror), men han är helt enorm.
Visserligen, så är det ju alltid skillnad på hon och han katt, men detta är ju helt otroligt. Chefen (som är ägare till Kajsa) reagerade också väldigt mycket på det.
För han och hans sambo hade hela tiden sagt att hon har väldigt lång svans..Men när han såg Åke, så kom han underfund med att det bara var hon som ahde liten kropp.
Hon är riktigt, riktigt liten. Ska fotografera henne sen, så att ni också får se skillnaden.
Och dessutom är hon världens bitchigaste katt!! Seriöst!! Har aldrig stött på något liknande. Inte när katten har ett hem i alla fall. Hon kommer hit, och tror att hon äger stället. Och Åke lägger sig direkt. Han vågar inte. Jävla mes. Karrar...
Berit ville hälsa, men icke, denna jävla bitchiga katt VÄGRAR. Vänder sig t.o.m. mot mig, och är fruktansvärt aggresiv. Så ja, jag får ha dem var för sig!

Sen så som om jag inte har tillräckligt att göra här hemma då, så ska jag ut och passa Albin (min systerson).
Jag har inte stigit upp innan tio sen...sen jag vet inte hur långt tillbaka. Och igår, så skulle jag befinna mig ute i Rydsgård klockan 8...Herregud vad jag var trött. Hade turen att Albin sov när jag kom ut där. Så jag la mig på soffan och snoozade lite. Klockan nio kommer en yrvaken liten pojke upp, och ställer sig och tittar på mig med ett enormt leende. Mysigt var det, för sen så la han sig hos mig och tittade på tv. Så låg vi där och mös på morgonen.
Resten av dagen, gick ut på att titta på film. Lilla Albin var ju sjuk, så han ville faktiskt inte leka..Haha..han är så söt!
Så det var mest att slappa. Fick till sist sätta mig upp, för att inte somna igen...
Efter det, så bar det iväg till jobb.

Dagen idag! Ja, den är lite värdelös om jag får säga min mening...
Håller just nu på att tvätta. Och sen så ska man iväg och jobba.
För att sen som vanligt, göra sig i ordning på förfesten, och sen börja dricka, och bege sig ut, och plåga morsan på natten! Rutiner. Väldigt tråkigt dock att det inte blir alla som det var planerat.
Och det blir långt ifrån Girls Night Out i alla fall...
Men det blir inte roligare än man själv gör det! Och jag har om inte annars roligt för mig själv! =P

Hade nog behövt sova en timme ellr två innan utgången..Men det lär man ju inte hinna..
Herregud...
Vad ska man ha på sig ikväll!?

Det återkommande problemet varje helg...
Usch..Det är nog lika bra att börja titta på det redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0