Resan.

Ja, resan är bokad! Det är ett tag sen nu!
Blev Turkiet - Alanya för en fjärde gång! Lovely!
Simon och jag reser den 3 maj! En vecka i värme. Fy fan va jag längtar!
Första gången jag reser utan pojkvän och utan familj! Snacka om att det ska festas!
Resan blev rätt mycket dyrare än planerat..men man får väl unna sig...
Så nu ska de börja sparas pengar till resan!

För att understryka:
I texten står det att jag för första gången reser utan pojkvän och utan familj.
Så nej, då är Simon ingen pojkvän..Logiskt tänkande?
Får man inte lov att ha vänner av det motsatta könet nu för tiden eller...?

Kommentarer
Postat av: ??

jaha. hummm den här simon
pojkvän???

2008-02-19 @ 20:34:36
Postat av: Din tvillingsyster

Jaaa du hör ju själv....

2008-02-22 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0