Sprit + En Jessica = What?

Ja usch ja..Haha..
Sjukt roligt, precis som vanligt! Ja, vad jag minns i alla fall.
Jag vet inte, men jag tycker alltid att jag är hur nykter som helst. Tills jag börjar fundera på kvällen/natten innan. Då kommer jag alltid underfund med att det varit ganska illa ändå. Och när jag väl sitter där och dricker, så känner jag alltid att det är så jävla tråkigt att jag aldrig hinner dricka mer...Eftersom jag alltid kommer sent till förfesten pga. jobb. Men det är nog tur att jag inte hinner dricka mer...

Men ja. Förfest hos Simon.
Började med det klassiska: Klä på sig, sminka sig, fixa håret och dricka på en och samma gång, för att komma ikapp hela festen.
Det fortsatte sen med att man satt och snackade en massa med Freddy som vanligt. Helt underbar människa!
Tack för att du orkar lyssna på mig och alla mina "allvarliga" problem! =P
Sen så var det dags! Dags att ringa min älskling! Min underbara festpingla!
Therese och jag har infört något nytt: Telefonfest!
Skitskoj är det! Varför är det ingen som kan förstå det? Både hon och jag får kommentarer på vardera fest att vi är osociala...Vilket vi ju absolut INTE är!! Vi telefonfestar ju!! Hallå?!
Sjukt roligt har vi! Dock blev man typ konstant avbruten.

Sen så blev det dags att bege sig utåt. Dock så märkte inte lilla jag att hälften av gänget gick på annat håll.
Och sen så blir man dumpad utanför Bar á Bar. Något irriterad!! Jag stannar fan inte i stan och festar, för att sen gå hem till morsan och lägga mig klockan tolv! ICKE!
Ringde syster yster, som räddade mig. Gick upp till festen hon var hos. Tur att DE vet hur man ska festa i alla fall!
Sen drar jag med mig tre tjejer vidare ut ändå! Jag var ju danssugen!
Kommer dit, och...Hihi, vad jag hade roligt. Mycket mer än så tänker jag nog mest inte säga!

Har även upptäckt att jag alltid får en hel massa flashbacks dagen efter! Hemskt värre!
Lite pussar med lite pojkar på dansgolvet. Inte helt fel!
Någon att dansa med! Roligt!
Någon att sova med. Varför inte?

Allt för mig denna helgen i alla fall! Nu börjar planeringen inför nästa helg istället!
Ska det bli en Girls Night Out, eller blir de bara en vanlig utgång?
Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0