Tjejsnack V.5

Mående

Hur mår du idag?
Ja, lite bakfull får jag väl erkänna, och början till förkylning, men annars är de riktigt riktigt bra!

När var du sjuk senast?
Vad räknas till sjuk? Men jag var förkyld i november, men annars är de väl varje dag mest...=P

Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Provat på? Så kan man också kalla det. Ehm..Vet faktiskt inte..Kan inte komma på något just nu.

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Har den just nu! Singellivet leker, och jag njuter! Party!!

Vad får dig att må bra?
Freddy! Han får mig verkligen att må bra! Hur nere jag än är, så får han mig helt ärligt att sitta och skratta framför datorn för mig själv! Underbar vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0