Coolt!

Ja, denna killen är bara så jäkla cool!


Kommentarer
Postat av: Ekstedt

HAHAHA!
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta!
Har killen FÖR mycket fritid eller han är genialisk?!
Underbar var han vilket fall som helst...;)

2008-01-25 @ 11:32:17
Postat av: Freddy

Nu är du ju LIIIIITE efter! Den filmen har man ju varit uppfödd med. ;) Men jag tycker om dig ändå... Lite... Mycket... Lagom... hehe
Ikväll är det party! Då lär jag skaka rumpan lika mycket som killen i filmen! WOHO!
Ha gött!

2008-01-25 @ 14:40:01
URL: http://groovyturtle.bilddagboken.se/
Postat av: Therese

Haha! Tingvalla nästa! ;) Men du vännen, är du medveten om att han påminner vääääldigt mycket om oss när vi var 14-16 och åkte bil? Inget slår vår bildans!

2008-01-25 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0