Dagen.

Ja, idag har det inte blivit så mycket gjort som jag tänkt mig...
Hade en hur lång lista som helst, och jag kunde typ stryka en punkt...
Stiga upp tidigt? Vad är det? Det är inget Jessica klarar av har jag lagt märke till..
I alla fall, så när jag väl dragit mig upp ur sängen, så begav jag mig in till Ystad, för att gå på stan tillsammans med min kompis.
Blev klara med den enda punkten jag gjorde idag. Köpte Höganäs för de pengarna jag fick i jul.
Så nu har jag inte långt kvar på det! Typ 6 assietter och 5 mattallrikar tror jag att det var kvar.
Sen så när vi gick längre ner på stan, så mötte vi en gammal klasskamrat, så vi började snacka en del med honom.
Och när vi stod där och pratade, så tyckte vi alla tre att det blev ganska så jättekallt, så vi bestämde oss för att gå och sätta oss och ta en kopp kaffe eller, som för min del, en kopp varm choklad! =)
Vi pratade typ verkligen om allt mellan himmel och jord. Sjukt roligt var det.
Och det kom fram att han långt ifrån trodde att jag var så...Ehm...Hur ska de formuleras...

Han trodde inte att jag var så sexfixerad som jag är...Han hade aldrig fått den uppfattningen av mig..
Men det är ju tur att jag uppenbarligen kunnat dölja de tre år inför klassen i alla fall! Haha...
Men det var ganska så roligt, speciellt eftersom både jag och min kompis väldigt ofta får in ordet sex i det mesta som man pratar om...Jag är faktiskt inte ensam! Men jag är nog värst just nu dock...Haha..
Man får fan bjuda lite på sig själv. (Inga misstolkningar tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0