Ett tag sen..

Det är ett tag sen nu, men detta är man seriöst för gammal för!
Kommer hem till min mor, efter en natt...Borta...Och när jag stiger ur duschen, så frågar mor var jag sovit, och jag hittar på något jättesmart lögn enligt mig själv.
Och hon tittar bara väldigt konstigt på mig, och säger:

- Jaha ja...Säker på de?
- Ja, det är väl klart att jag är säker på var jag sovit!

Jag började fundera varför hon tittade så konstigt på mig..Men ja, tänkte inte mer på de.
Gick in på badrummet, för att göra mig i ordning till jobb, och DÅ upptäckte jag varför hon tittade så konstigt på mig!
Detta är jag alldeles för gammal för...!

image272
Ett Ovälkommet Sugmärke.

Ja, det syns inte så jättemycket på bilden, men ja, tre jäkla sugmärken som man blev tvungen till att se till att dölja ordentligt.
Väl på jobb, så tyckte jag att de verkade gå HUR bra som helst, eftersom jag hade knäppt västen så långt upp som jag bara kunde...Men icke..Chefens ögon kunde se de ändå uppenbarligen...

Sugmärken är inget välkommet tack!

Kommentarer
Postat av: Freddy

Han klaga på mitt sugmärke som jag hade efter att jag varit hos Anna också. Eller typ "Det var länge sedan man såg ett sådant!"

2008-01-15 @ 17:29:26
URL: http://groovyturtle.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0