Musik Minnen.

Usch ja...För någon dag sedan, så satt jag och gick igenom lite musik på datorn, och hittade en mapp, som jag nog egentligen inte skulle ha hittat...
En mapp, som heter: Minnen.
Min allra närmsta kompis, Therese, vet PRECIS vad det är för mapp.
Det kliade i fingrarna, och jag blev bara tvungen att lyssna på låtarna.
Deprimerande värre var det mesta, men samtidigt väldigt roligt!
Vilka minnen...Sjukt vad man minns mycket som man kanske egentligen inte ska?
Och för den som inte förstår, så är det låtar, som ger minnen till killar.
Ni som känner mig, kan ju försöka gissa vilken som påminner om vem. Någon som kanske känner sig träffat till någon låt?






Videorna är inte alltför bra, och de låtarna jag verkligen, verkligen ville hitta och ha med, fanns inte...
Men jag ska leta vidare, och om inte annars själv se till att lägga in dem!

Någon som känner sig träffad på någon låt?
Påminner någon låt om just DIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0