Myspys.

Ja, har man inte pojkvän, så får man väl fixa till det med lite mys själv!
  • Sätta på sig sköna mys kläder.
  • Köpa lite gott att dricka ( gärna med lite alkoholhalt i.. ).
  • Kanske något gott att tugga på ( dock något nyttigt, som en..clementin.. ).
  • Sen så tänder man lite ljus.
  • Sätter sig framför tv:n och sätter igång en bra film.
Det ultimata är ju att där självklart ska vara heta killar med i filmen!
Gärna plural: KillAR...Heta killAR!

Detta börjar gå in för lilla mig, att man faktiskt kan klara sig alldeles själv, att man faktiskt kan mysa själv.
Sen så har man ju två små söta katter som gärna håller en sällskap också!

image277

( Nej, SÖREN, jag menar inte som DU brukar mysa med dig själv...! De borde du förstå på de punkterna jag skrivit!? Och dessutom skriva Nils namn, för att själv inte kunna erkänna vad DU gör på fritiden.. )

Kommentarer
Postat av: m

Du kan ju sätta igång stomp the yard. finns en del pöjkar där;)

2008-01-15 @ 22:39:07
Postat av: Nils

"Detta börjar gå in för lilla mig, att man faktiskt kan klara sig alldeles själv, att man faktiskt kan mysa själv. ".

- Menar du "mysa MED sig själv", typ på det sättet jag brukar göra...? tihi.

2008-01-15 @ 23:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0