Nytt år!

Ja, då var det 2008. Jaha, vad händer nu då?
Nej, men nyårsafton var trevlig. Var nykter, så den kunde varit ÄNNU roligare, men de var inget fel på de jag hade!

Det blir inte roligare än man själv gör det!

Blev middag upp hos Patrik, med en massa trevliga människor.
Sen när vi närmade oss tolvslaget, så blev det till att gå ner till hamnen. Jag har faktiskt aldrig varit där nere och tittat förr. Herregud vilka raketer..! Men det kändes som om jag var den enda som var nykter där nere...=P

Kvällens blev lätt:
Den som inte dansar är våldtäcksman!!
ÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖEE ÖÖÖ ÖÖÖ ÖÖEE ÖÖÖEE ÖÖÖ

Och jag fick hjälp med min sista punkt till min lista, så den ska jag försöka få upp idag också! =) Nu börjas det!
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0