Sexfritt?

Ja, då har väl den sexfria månaden börjat...
Patrik kom ju på den briljanta idéen att de är kanske rätt bra att börja med den punkten, så att man slipper ha den sen..Och det har han SÅ rätt i!
Den sexfria månaden har börjat...Piece Of Cake...NOT!
Patrik tycker att det borde vara hur lätt som helst för en tjej, men jag håller ju långt ifrån med!!!
Det är ju skitsvårt!
Speciellt eftersom killar tycker att det blir extra roligt när man då har sin lista, och måste kryssa av den punkten..
Men jag SKA ha en sexfri månad! Punkt slut!
Vi får väl se hur bra du själv klarar de PATRIK!? Hehe...

Och vissa säger t.o.m. att det måste vara ohälsosamt att bara göra så här..=P
Ja, det måste de nog vara.

Ikväll är de utgång! Ska ta igen för nyår nu, och för att Simon sa att han sett mig full, vilket han långt ifrån gjort!! Så han vet inte vad han gett sig själv in på!
Men jag förväntar mig: Alla som inte dansar!
Och jag ska ha kortkort och stövlar tror jag...Får väl ha jeans med mig, så att man slipper gå hem i kortkort imorgon.

Jepp, jag ska inte sova hemma. Vilket dessutom hade blivit lite svårt allmänt, eftersom jag ska ut i Ystad, och bor i Sjöbo...Men med hemma, så menar jag hos morsan.
Nej, hon ska slippa en full dotter ramla in genom dörren inatt. För en gångs skull, så ska jag skona henne.
Får plåga henne en annan natt!
Men ja, denna kvällen/natten kan nog bli intressant!

Säger bara två ord: Dooleys & kortkort
Detta bådar inte gott.
Uppdaterar imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0