Gårkväll.

Igår kväll, så jobbade jag först till halv åtta, för att sedan stressa vidare till biografen!
Klockan åtta tog vi plats inne i biosalongen, för att se The Dark Knight.
En sjukt bra film! Bästa jag sett på väldigt länge! Och mycket av det har självklart med att göra att Heath Ledger är med i den! Har spelar så sjukt bra!
Men mitt under filmen, så kom tanken upp på att han inte finns längre...Kändes lite konstigt!
Jag har sagt det innan, och jag säger det igen:
Jag brukar inte bry mig så mycket om kändisar och skit, men när han dog, så kändes det verkligen! Jag tycker han är en av de bästa skådespelarna på väldigt, väldigt länge!! Och det visar han även i denna filmen! Helt underbart skådespeleri!

Denna filmen är ett MÅSTE att se, och absolut helst på bio!
Tycker absolut att Heath på något sätt ska hyllas för detta!



Har du sett den? Och vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja jag såg den igår och det var en av de bästa filmerna jag sett. kändes konstigt att se heath sista film.

2008-07-27 @ 12:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0