Ystad Festivalen 2008.

Ja, mitt motto fortsätter, och denna kvällen, så var det verkligen behövligt!!

Det blir inte roligare än man själv gör det!!

Nej, verkligen inte! Det bästa gänget att festa med: Familjen Wihlborg & Therese!
Vi hade så jävla roligt innan vi gick ut! Och ingen är sen på att bjuda på sig själv i detta gänget, och det är så det ska vara! Väl nere på stan sen, så fanns där ju för fan inte en kotte i princip. Så jävla tråkigt!
Men vi gjorde kvällen så underbart rolig allihop! Dock var syster och morsan ganska så tidigt ifrån oss, eftersom det var arbetsdag dagen efter för dem. Men vi träffade några roliga ansikten där nere, som vi såg om och om och om igen...Haha...
Vilket har gjort att jag och morsan ska iväg och titta på ett hus som en av mina vänner bor i nu..spännande, spännande!

Nej, men kvällen var väldigt lyckad! Och kan sumeras som:
- Lite ommöblering i Andreas lägenhet som jag passade.
- Vi alla fick vars en Knullkompis.
- Några cider nere på stan.
- Och sedan fortsatt upp till Bar á bar.

En väldigt trevlig kväll, men dock alldels för få folk man kände!
Sjuka bilder kommer upp sen, när Therese lagt in dom, och skickat dom till mig...!

# 16. Gå på festival.

Har du något motto som du försöker leva efter?

Kommentarer
Postat av: Therese

Mitt nya motto: HAN ÄR LEDIG! ;)

2008-07-07 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0