Dagen!

Ja, denna dagen har jag längtat efter som bara den! Äntligen lördag!
Ledig idag och imorgon, och sen kör allvaret igång...Midsommarveckan...Usch och blä säger jag bara!
Men då kommer ju i för sig Therese också börja jobba, så då kanske man kan få lite stöd och hjälp...

Dagen började med att jag, som ni märker, fick upp tidigt, eftersom min tvättid rövades bort av någon annan igår. (Om man inte börjat tvätta efter 1,5 timme, så får vem som helst ta tiden.) Och eftersom jag jobbade kväll, så arbetade liksom jag fortfarande efter den här 1,5 timmen, men jag brukar liksom ändå ha tur så att säga. Men självklart inte denna gången...
Så jag fick sätta mig i bilen tidig morgon, och bara se till att köra in till morsan för att få tvätten tvättad. Och som tur var, så var här ledigt! Så nu sitter man här....Mellan varven till tvättstugan....

Sen så när klockan blir lite mer, så blir det av ner på stan, för att förhoppningsvis hitta något som man kan ha på sig ikväll, och även till systemet. Med andra ord: Det kommer bli DYRT!
Plus att jag MÅSTE tanka, nu medans det är "billig" bensin....BARA 13.09. Men det är billigare, och man tankar ju mycket hellre det än någon dyrare i alla fall!

Sen så är det samling nere på parkeringen, för att sedan bege oss ut till BILBINGON!
Stackars Oscar, som är i Skåne, och ska lära känna vänner och bekanta, så börjar han med att bli meddragen på ett av mina och Thereses påhitt...Haha...Men det är sånt han får lära sig! ;)
Jag har väldigt höga förväntningar på detta nu, eftersom Axel berättat så mycket om det!
Och jag hoppas allt på vinst! Så att kvällen kanske inte blir dyr...

Uppdaterar er senare på hur det hela verkar gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0