Ännu En Helg Är Gången.

Ja, då har ännu en helg sprungit förbi.
Tänkte uppdatera lite igen, så att Fredrik får reda på vad som hänt runt omkring honom! =P

Fredag.
Ja, man jobbade kvällspass, och efter det, så körde man och hälsade på Fredrik i hans nya lägenhet.
Mysig och fin! Attans också att den antingen inte hade varit större, eller att jag hittat den först!
Perfekt läge, och väldigt fin. Det enda negativa är väl att jag nog knappt hade kunnat få in min säng i sovrummet...
När jag var på väg hem till min lägenhet, och satt och tänkte, så kom jag underfund med att jag gärna flyttat när som helst! Innan kände jag lite att de blivit så jävla jobbigt att flytta igen...
Men efter att ha tittat på hans lägenhet, så hade jag mer än gärna flyttat redan igår om de så skulle varit. Så jag ska ringa runt lite imorgon hade jag tänkt, och söka lägenheter!

Lördag.
Tog på mig ett annat arbetspass, vilket var mycket jobbigare, men va fan...Man kan ju alltid hoppas att personen i fråga ställer upp någon gång när jag sen vill byta tid!
Jobbig arbetsdag, med SJUKT mycket folk! Helt sinnes! Vad gör folk ute och handlar på en lördag?!
Men sen så var det i alla fall till att sticka hem till morsan, duscha och göra sig i ordning. Fredrik kom mitt i allt, och hjälpte mig att välja kläder inför kvällen.
Långt om länge, så var jag färdig, och Fredrik hade suttit på min msn, och pratat lite med folk. Så det slutade med att jag och Fredrik gick ner på Bröderna M, och där mötte vi Simon.
Blev bjuden på middag! Alltid lika trevligt! Tack Fredrik!
Sen så bar det av till att gå till förfesten. Lämnade av doggybagen som Fredrik tog med sig från Bröderna M, hemma hos morsan. Mötte upp Axel, och promenerade iväg i stormen.
Väl uppe på förfesten, så var det underbart roligt! Träffa nya människor, och ja, syppa! Lovely!

Vidare ut bar det av sedan. In om och låna toaletten på Soft. Och alla i umgänget där tjatade om att det var 23 års på Soft...Jag och Fredrik har aldrig haft några som helst problem! Så va fan...
Ja, sen så gick vi vidare upp på Bar á bar. Sjukt dålig musik. Men jag var nyktrare än vanligt, och blev tvungen att fråga Fredrik om vi varit så fulla de andra gångerna att vi inte lagt märke till att de varit dålig musik...Men nej, det var sämre än vanligt!
Träffade på denna extremt feminina killen som jag berättat om innan. Och även han: "Jag träffade dig förra helgen"-killen...Usch...
Men sen så träffade man ju på någon annan som var lite mer intressant...Men ja...
Fredrik gick lite tidigare än vi andra, så när vi väl gick, så blev det först en runda till Max. Sen så bar det vidare av för att hämta upp Fredrik i hans lägenhet.
Sen så gick han och jag hem till morsan (hon sov borta denna natten) och la oss.
Och som vanligt, så började man få lite sms när man väl kommit hem....

Söndag.
Fredrik väckte mig innan han gick, vid halv tio. Sen så somnade man om väldigt skönt igen!
Sen låg jag helt seriöst i sängen HELA dagen...Pinsamt, men sant. Skönt var det!
Började som vanligt att jobba klockan fyra. Andreas och jag till stängning. Alltid lika roligt! =)
Sen så fick man ett sms från morsan, som sa att hon skulle sova borta även denna natten. Så jag tänkte då att då får man ju passa på att spara in pengar på bensin. Så jag sov här även inatt.
Skickades även en hel del sms fram och tillbaka denna kväll, och något mms också...Hehe...
Sen så när man skulle gå och lägga sig, så hade man tv:n igång som vanligt, och upp kommer en musikvideo på MTv.
Har aldrig tyckt att Marilyn Manson sett något ut innan, men i denna videon, så ser han väldigt bra ut i vissa scener. Men det kan även haft en del med smsen jag fått under kvällens gång också..Jag vet inte...
Men ja, han är het i början i alla fall! =P Dock är videon lite sjuk också alltså! Men det är ju Marilyn Manson...Så det är ju inget som förvånar...Haha...

Kommentarer
Postat av: Ekstedt

Welcome to the dark side! ;)
Vad har jag sagt om de mörka killarna?!
jum jum! :D
Bad is GOOD!

2008-03-05 @ 18:38:24
URL: http://redlacuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0