Vårkänslor?

Är det vårkänslorna som kommit? Är det verkligen så?
När jag satte foten utanför dörren idag, för att bege mig till jobb, så stannade jag till i några sekunder, och bara tog ett djupt andetag. Vilken doft...Hjärnan satte igång direkt:

Vår, grillningar, shorts, värme, sol, fest, sprit, sommar, pojkar, tältning, cruising, med mera.

Det kändes verkligen som om sommaren är på väg! Att våren är här!
Jobbigt värre blev det, för hjärnan satte även igång till massa gamla tankar.
Men denna gången var det enbart positiva tankar, men det blev i för sig lite saknad av den tiden då allt var som bäst.

Är det vårkänslorna som börjat? Stanna borta! Det är faktiskt inget jag vill ha just nu!
Senare, mer än gärna! Vårkänslorna är underbara! Dock lite farliga när de gäller för mig...Fråga min omgivning som känner mig. Och de som just börjat lära känna mitt rätta jag, ni lär lägga märke till de...Haha...

Varför finns inte ett problemfritt liv?!

Kommentarer
Postat av: Freddy

Love is in the air! *skuttar och sjunger* Wohoooo!

2008-03-11 @ 14:04:13
URL: http://groovyturtle.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0