Några Turkar Senare...

...och Jessica är en ny människa. Haha.
Ja, en vecka i Turkiet, och man har nya krafter att arbeta (även om det inte är något man vill), man känner sig lite brunare (även om det inte är så mycket) och man känner att man saknar sina nära och kära.

Det var fruktansvärt roligt att komma hemifrån, slappna av, och ha roligt! Mina arbetskamrater, Susanne och Josefine hade ju av en slump bokat resa samtidigt som oss, dock skulle de stanna en vecka längre. Och fy fan va vi hade roligt!
Precis som jag skrev när jag var där nere i september, så är Queens Garden så jävla bäst där nere!! 5 av 7 kvällar tillbringades nere i den baren, och ja...Herregud är nog allt man kan säga. Där gäller det att bjuda på sig själv, för det gär de! Is har man lite överallt när man ska gå därifrån, och om linnet egentligen sitter som de gjorde när man kom dit, det har man inte heller någon större koll på...Men va fan...
Många kända ansikten kvar i den baren för min del i alla fall, och jag klagar inte!
Och Josefine fick lätt en oförglömlig födelsedag hoppas jag! Haha. Det hade itne varit något jag glömt i alla fall!
Säg vad som INTE hände nere i den baren....

- Strumpbyxor åkte av.
- Byxor blev uppknäppta.
- Storleksjämförelse på bröst.
- Troskoll.
- Vispgrädden kom fram.
- Mojitos dracks på tvären.
- Isbitar flög lite här och var, och utbyttes även på lite olika sätt.
- Popcorn serverades på lite olika sätt.
- Lite pussar?
- Dans inne bakom bardisken.
- Dans tillsammans med alla som serverade.
- Vidare utgång tillsammans med bartendrarna.
- Mobilen blev beslagtagen, och sen hade man ett nytt nummer.

Ja, det är en del av sakerna som skedde där nere, sen så kan en hel del av det tolkas precis som man själv vill!
Undebart säger jag bara!

Jag ser singellivet på ett helt annat sätt, och även festandet!
Därför så ska min älskling och jag boka en resa ner där denna veckan!!
Alltså, vi ska boka resan denna veckan, sen så ska vi resa i september hade vi tänkt oss!!
Längtan är stor!!
ÄNTLIGEN ska jag och Therese resa! Detta har vi pratat om sedan vi var 13, och det har aldrig blivit av, men nu jävlar ska vi ner till Turkiet, Alanya och visa vad duon går för!!

Bilder på denna resan som varit kommer sen, när Josefine och Susanne kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Freddy

Hoppas ni inte var med i den där dansen. Fan va svensson semester! haha
Vi har nog olika syner på semester du och jag. ;)
Men hoppas ni hade trevligt i alla fall! =)

2008-05-16 @ 16:41:08
URL: http://groovyturtle.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0