Ikväll.

Ikväll är det tv som gäller! Ikväll är det ju Desperate Housewives, och det är där INGET, och då menar jag INGET som får lov att komma emellan! Det är bland de bästa serierna någonsin!
Dock så satte jag igång första avsnittet av O.C. kvällen den 27 innan jag och Johan skulle iväg på bio och se Max Payne, och då blev vi bara så sjukt sugna båda två att bara sätta oss ner och se allt! Det är också en riktigt bra serie! Som jag och Johan har många minnen till.
Sen så har jag väl även lovat honom att se Lost någon gång. Ångrar väl mer eller mindre att jag köpt tre av säsongerna till honom. Den serien är jag väl lite skeptisk till...

Men i alla fall, så är det enbart Desperate Housewives som gäller ikväll!


Jag bara ÄLSKAR att alla serier och skit är igång igen! Jag blir så jävla fast!
Vilken är din favorit serie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0