Inflyttningsfest.

I lördags hade jag inflyttningsfest! Det blev väldigt lyckat, och trevligt. Dock höll jag på att somna när vi skulle bege oss vidare ut. Det var ju den tiden jag i vanliga fall brukade gå och läga mig, efter långa dagar nere i lägenheten.
Så jag följde inte med vidare ut, utan sov för första gången i min nya lägenhet! Helt underbart!
Längesen jag sov så gott! =)
Där är en hel del kvar att göra nere i lägenheten, men nu är det i alla fall så att jag faktiskt kan bo där.
Imorgon hade jag tänkt att fotografera en massa i lägenheten, så att man kan ha en massa före och efter bilder! Så det kommer jag väl ägna mig åt imorgon.

För idag, så ska jag till lägenheten i Sjöbo, eftersom jag ska visa den för en första personen som är intresserad av den!
Och sen så ska jag även tvätta en massa i Sjöbo. Så då kan jag även se till att passa på att städa undan lite i den gamla lägenheten också! Dock kan jag ju inte städa undan allt, eftersom jag har en del kvar där. Mitt Höganäs ska jag ju inte ta förens jag har någonstans att ställa det i min nya lägenhet hade jag ju tänkt mig.
Och vad jag vet nu, så ska mitt vitrinskåp komma nästa onsdag! Så det ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0