Kvällen.

Kvällen ser ut som så, att jag ska handla, och laga middag. Hade tänkt mig tacos idag. Är väldigt sugen på det.
Sen när vi väl ätit en god och mysig middag, så ska vi gå ner i min lägenhet, och börja bygga ihop vitrinskåpet som jag fick häromdagen. Sen så även börja sortera en massa bland annat hadej ag väl tänkt mig. Och hoppas på att vi hinner med en del.
Annars får vi väl fortsätta imorgon, innan jag ska iväg till jobbet. För som det ser ut just nu, så ser det ut som kriget. Man kan knappt komma innanför dörren, och jag har inte ens börjat få ordning i köket än. Hälften står på golvet, och hälften är bara inkastat i en jäkla röra i skåpen.

Så kvällen är planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0