Lista V. 47.

  • Byta däck på Johans bil.
  • Fylla i fäg på vissa ställen i lägenheten.
  • Jobba måndag - fredag.
  • Köra tv till tippen eller vart det nu blir.
  • Köra till tippen med skit.
  • Ringa Ikea.
  • Ringa annat samtal som jag inte kom fram på förra veckan.
  • Skriva önskelista nu när julen närmar sig. =P
  • Se till att jag kan vara ledig den 29 och den 9!
  • Få allmänt mer ordning i min lägenhet.
  • Planera Ikea inköp.
  • Kolla över mina pengar.
  • Börja träna och röra mig!
  • Tvätta.
Är där någon som vill ha en tv? Det är en 27 eller 28 tums tjocktv, utan fjärrkontroll, men i övrigt är där verkligen INGET fel på den. Men om där inte är någon som vill ha den, så slängs den nog mest troligast!
Och vi har köpt fyra universal kontroller, där det står att tv:n ska kunna klara den, men den har inte klarat någon än så länge. Men om man vill fortsätta prova, så får man ju gärna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0