Nya Förändringar.

Nu sker det ännu mer nya förändringar i huset jag flyttat till!
Nytt värmesystem skall kopplas in, så detta innebär att vi kommer vara utan värme i 2-3 dagar. Och med tanke på att fönstrena inte är riktigt täta, så kommer detta bli olidligt!
Här är redan sjukt kallt, och det är bara till att stå ut med antar jag...
Nu ska jag ner och hoppa i duschen, och hoppas på att där finns lite varmvatten kvar till mig, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! För duscha behöver jag innan jobbet i alla fall!

Men i längden, så är det ju bara till det bättre, så man får väl lida dessa dagarna, för att sedan kunna få det bättre.
Nu ska jag ner i en förhoppningsvis varm dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0