Veckan.

Ja, denna veckan, så ska jag ju då försöka få lite mer ordning i min lägenhet. Sortera bland papper och skit, och se till så att man för ovanlighetens skull har lite mer koll på allt skit. Och även se till att kasta en massa som jag inte använder och så..!
Tvättdag i Sjöbo, så att jag kan få rent alla mina saker, eftersom jag inte har världens bästa tvättmöjligheter i min nya lägenhet. Måste ringa min hyresvärd och prata om det också!

Ska även hinna äta middag med Joanna, och umgås med lite mer folk på min sista semestervecka!
Ska även börja plocka fram Wii Fit igen, och börja seriös träna igen! Ut och gå promenader nu när jag har lite nytt område att utforska! Lite roligare än när man gick runder i Sjöbo tycker jag ju nog allt!
Måste inhandla mat till mitt kylskåp, och till min frys, som är väldigt tomma!

Ska gå igenom min lista, och se till så att jag verkligen hinner med det mesta innan året är slut!
Sen så ska jag ju även upp till Therese till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0