Ännu En Vecka Över.

V. 41
  • Måla taket i vardagsrummet klart.
  • Måla väggarna i vardagsrummet.
  • Måla fondväggarna i vardagsrummet. (V.42)
  • Rengöra fönster och lister i alla rum.
  • Måla klart väggarna i sovrummet.
  • Slipa och spackla klart.
  • Riva ut golvet i sovrummet.
  • Riva ut golvet i badrummet.
  • Riva ut golvet i köket. (V. 42) ----> (V.43) (Hänger på spisen.) 
V. 42
  • Fixa till golvet i sovrummet.
  • Fixa till golvet i köket. (Halvvägs klart.)
  • Fixa till golvet i badrummet. ("Bara" listerna kvar.)
  • Slipa garderobsdörrar.
  • Måla taket i köket.
  • Måla taket i badrummet. (Hänger på att elen ska bli fixad i badrummet.)
  • Måla taket i lilla rummet.
  • Komma på lösning på hatthyllan.
V. 43
  • Måla garderobsdörrar. (Väldigt snart klar!)
  • Måla badrummet. (En vägg kvar.)
  • Måla köket.
  • Måla lilla rummet.
  • Fixa golvet i lilla rummet. (Bara lister kvar!)
  • Städa över hela lägenheten.
  • Måla i garderoben. (Bara listerna kvar.)
  • Fixa lådorna i köket.
  • Lägga in skydd i alla köksskåp.
  • Hänga upp alla garderobsdörrar, och kunna stänga dem. (Gick inte innan!)
  • Måla smygar. (Två kvar.)
  • Fixa till under kylskåpet. (Hänger på att golvet måste läggas.)
V. 44
  • Börja flytta in!
  • Till Ikea och inhandla lite möbler.
  • Flyttstäda i min gamla lägenhet!
Väldigt nöjd med veckans insattser! Kommer ju alltså inte hinna bli så färdig som jag hoppats på till på lördag, men det mesta kommer förhoppningsvis vara klart! Sen har jag även veckan efter som jag har semester, som jag själv kan springa och plocka en massa på. Som flyttstädningen kommer jag inte alls köra nu, utan den kör jag sen i lugn och ro. Ingen stress med den, eftersom ingen ska flytta in än...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0