IKEA!

Idag, snart, bär det av in till Ikea! Ska några små ärenden först, och även hämta släp, så att jag kan få plats med allt jag ska handla! Här ska det handlas!
Inte för att jag har råd, men jag måste ju ha möbler i min lägenhet, och jag måste ju kunna ställa allt mitt Höganäs någonstans! Och i det som kallas för kök i denna nya lägenheten, där finns INGEN möjlighet att sätta så mycket Höganäs måste jag säga. Så därför ska jag inhandla möbler, som jag kan ha allt i hade jag tänkt mig.
Så nu hoppas jag bara på att jag inte stöter på något större problem, som att de inte har möblerna på lagret osv. För sådant orkar jag inte med! Nu ska jag in och handla det jag ska, punkt slut!
Så nu ska jag börja bege mig, så blir det säkerligen en uppdatering senare ikväll.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs gärna min blogg och tyck till:)

2008-10-26 @ 08:10:50
URL: http://eschade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0