Inkompetent Målare?

Ja, personen i fråga som målade den röda färgen som har funnits i mitt sovrum, måste verkligen vara helt jävla inkompetent när det gäller att måla. Härromdagen, så hittade jag även röd färg på fönster och dörr. Och som om inte det var nog.

Hur fan lyckas man måla rött i valvet, som är mellan hallen och vardagsrummet?!

Hur i helvete kan man göra en sådan sak?! Har man verkligen ingen koll på penseln eller vad fan det nu var som använts?! Springer man bara runt och viftar med färgen i hela jävla lägenheten eller?!
Ja, detta är ju helt otroligt korkat tycker jag, och att man sen dessutom inte gör ett skit åt det, när man själv ska bo i lägenheten. Det förstår jag inte heller! Inte fan hade jag velat att min bruna färg i sovrummet skulle finnas på de vita väggarna i varken hallen eller köket?!
Och hade jag mot förmodan råkat göra en sådan inkompetent sak, att måla någon helt annanstans än där faktiskt ska vara färg. Då hade jag återställt det på det ena eller det andra viset. Så jävla komplicerat är det inte!

Så i min nya lägenhet, har det härjat en helt jävla inkompetent målare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0