Nu Jäklar!

Nu börjar det på riktigt! Idag var morsan och jag i färgbutik, och började välja ut färger!
Imorgon ska jag själv börja plocka ner skruvar och skit ifrån väggar, och så ska jag provmåla den ena färgen jag inhandlat, så får jag se om jag blir nöjd. Förhoppningsvis!
Sen så hoppas jag även på att jag kan börja spackla en massa också! Det är BARA till att köra igång!
Färgen är utvald till sovrummet, så där ska jag bara mäta väggarna, för att få rätt mängd färg!
Vardagsrummet, ja, där ska jag provmåla först, för att sen se till att lägga papper på golvet, så att taket kan börja målas! Sen ska väggarna sättas igång! Nu jäklar!
Jag känner mig så upprymd, och taggad över allt jag vill göra, och SKA göra! Detta ska bli skitskoj!

Hoppas verkligen att provmålningen blir bra, så att jag faktiskt bara kan köpa så många liter jag behöver, och se till att börja! Imorgon ska det fotas en massa bilder också i min nya lägenhet, så att jag kan lägga upp och visa lite efterhand som jag hinner med att göra saker, och även för att det är roligt själv också att ha!

Detta var allt för nu, nu ska jag laga middag till Albin och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0