Sovrummet.

Ja, vilket jävla helvete med det jävla sovrummet!
Eftersom någon innan målat det fruktansvärt dåligt, och bara målat över allt och inget typ, så blev det stora hål i tapeten när man sen själv skulle plocka ner saker för att kunna måla ordentligt (så som man egentligen ska göra från början!).
Dessutom, så är det en massa jävla färg på golvet, vilket gör att jag egentligen inte har något större val än att ta bort den plastmattan. Man brukar väl i alla fall täcka golvet när man ska måla det?! Eller det är bara jag...?
Och dessutom en massa jävla röd/rosa färg på mina lister...Inte så jävla trevligt, eftersom jag inte är så jävla road av att måla och fixa med dem också! Just precis eftersom det inte är min egen lägenhet!

Man får väl för fan lämna lägenheten som man själv vill komma in och bo i en lägenhet!?

Det är ju en jävla tur att det inte är under vanliga omständigheter i denna hyreslägenheten, som i andra, för då hade personen innan förmodligen åkt på att få göra om det, eller ersätta det! För det ser rent ut sagt ut som fan, och det känns inte så jävla roligt att man ska behöva lägga ner så jävla mycket extra tid på just det, när det bara handlar om att någon annan haft så jävla brått, och inte brytt sig...!
Någon gång blir ju lägenheten uthyrd, och då får man räkna med att det kan vara den kräsnaste jäveln som finns, så det är bara till att få det att se godkänt ut!
Men röd/rosa färg på golv och lister, det är verkligen inte godkänt för min del, och jag är inte så jävla kräsen med tanke på att jag ska bo i just den lägenheten!

Men i alla fall, så har jag nu målat fondväggen i sovrummet en gång, och imorgon blir det en andra gång!
Är väldigt nöjd med resultatet än så länge! Så idag ska det spacklas och slipas och förberedas för en massa annat målande imorgon också!
Sjukt jävla trött är jag, och jag börjar bli jävligt förkyld. Allt går emot mig just nu känns det som...
Och så ska man dessutom då till jobbet sen, och efter det, kasta på sig festkläder, för att bege sig till 25 års fest.
Stressigt värre känns allt!
Och när man då dessutom är ensam hemma, och inte har någon vidare att prata med allt om, så känns allt en smula tyngre..!
Saknaden är stor!

Kommentarer
Postat av: hummm

FAN VA DU LÅTER ARG.........

2008-10-05 @ 03:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0