Städning?

Ja, nu när jag ska flytta ifrån min första lägenhet, så frågade jag om där var något speciellt att tänka på, och då fick jag en broschyr. En broschyr där det står hur man ska städa, och vad man ska städa, för att det ska vara godkänt på besiktningen. Och jag kan ju bara säga som så att den lägenheten jag ska flytta in i, hade INTE blivit godkänd i en besiktning!!
Skulle fixa lite i köket idag, och upptäckte då att där är långt ifrån städat i ugnen, vilket jag måste säga är en självklarhet för mig att man städar innan man flyttar ut!?! Sista dagen innan man lämnar lägenheten, går man väl över så att allt verkligen är städat?!
Och en ugn som inte är städad är för mig jävligt äckligt! Och vem vet när det ska flytta in någon ny? Ingen som vet, och därför extremt äckligt med en icke ren ugn!
Och som om det inte var tillräckligt?!
Absolut inte! Bakom spisen låg där dessutom en kattleksak!! Så jävla äckligt!
Alltså, saken är det, att i den broschyren jag fick, så står det att det även ska städas bakom spisen, ärligt inte något jag visst om på det sättet. Någon gång då och då gör man väl det, för att det inte ska bli så sjukt äckligt till nästa gång. Men detta var fan helt jävla otroligt...
Att det som sagt till och med är lämnat matfett och skit i spis och på spis! Sjukt äckligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0