Tanken & Planeringen.

Tanken och planeringen över min nya lägenhet ser väl ner eller mindre ut så här (och jag hoppas verkligen, verkligen på att jag kommer hinna med allt under dessa tiderna också!):

V. 41
  • Måla taket i vardagsrummet klart.
  • Måla väggarna i vardagsrummet.
  • Måla fondväggarna i vardagsrummet. (V.42)
  • Rengöra fönster och lister i alla rum.
  • Måla klart väggarna i sovrummet.
  • Slipa och spackla klart.
  • Riva ut golvet i sovrummet.
  • Riva ut golvet i badrummet.
  • Riva ut golvet i köket. (V. 42)
V. 42
  • Fixa till golvet i sovrummet.
  • Fixa till golvet i köket.
  • Fixa till golvet i badrummet.
  • Slipa garderobsdörrar.
  • Måla taket i köket.
  • Måla taket i badrummet.
  • Måla taket i lilla rummet.
V. 43
  • Måla garderobsdörrar.
  • Måla badrummet.
  • Måla köket.
  • Måla lilla rummet.
  • Fixa golvet i lilla rummet.
  • Städa över hela lägenheten.
  • Måla i garderoben?
V. 44
  • Börja flytta in!
  • Flyttstäda i min gamla lägenhet!
Detta är vad jag än så länge vet, och hoppas på!
Det lär med troligast kommer till mer saker, och jag kommer säkerligen inte hinna med allt!
Men jag hoppas på allt detta!

Kommentarer
Postat av: Therese

WOW!

Ingen nådig planering!

2008-10-07 @ 15:30:10
URL: http://redlacuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0