V. 41 Är Över...

Ja, då var det slut på vecka 41, och jag har kommit en bra bit på vägen med min lägenhet i alla fall!
Detta är vad som var planen för denna veckan:
  • Måla taket i vardagsrummet.
  • Måla väggarna i vardagsrummet.
  • Måla fondväggarna i vardagsrummet.
  • Rengöra fönster och lister i alla rum.
  • Måla klart väggarna i sovrummet.
  • Slipa och spackla klart.
  • Riva ut golvet i sovrummet.
  • Riva ut golvet i badrummet.
  • Riva ut golvet i köket.
Så jag är med andra ord en bra bit på vägen, men fondväggarna i vardagsrummet är inte målade, för att jag har inte haft färgen. Så det ska göras vecka 42 istället, och lika så golvet i köket. Golvet i köket hängde på att där inte var färdigmålat.
Så jag är fruktansvärt nöjd med våra insattser än så länge, och tackar alla för hjälpen som har hjälpt mig på vägen hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0