Ärenden Och Skvaller.

Ja, idag harj ag fixar en hel del ärenden som jag skrivit upp på min lista innan i veckan.
  • Gå till sjukgymnast som inbokat.
  • Äta frukost med Joanna.
Efter ett besked om att jag allmänt är sned hos sjukgymnasten, så fick jag lite övningar att träna på fram tills nästa besök om en vecka. Jobbigt värre att få reda på att hela min skuldra sitter konstigt så att säga...
Att allt lutar sig framåt, medans det helt enkelt ska luta sig bakåt istället...
Jävla skit!

Sen bar det av upp till Joanna, för att uppdatera sig i hennes liv, hennes semester, och för att allmänt skvallra!
Alltid lika roligt att skvallra tillsammans med Joanna om jag får säga det själv! Får alltid reda på en massa nytt roligt!
Så vi satt mest och beklagade oss över allt möjligt i livet. Medans jag absolut inte tycker att hon har ett skit att beklag sig om, då hon ska resa iväg imorgon igen! Även om det bara är för en kort stund denna gången, så ska hon helt enkelt sticka igen....
Jävla skitunge säger jag bara! Men skoj för hennes del! Roligt att någon kan uppfylla sina drömmar!
Ha en trevlig helg Joanna, så hörs vi, och om inte annars, så syns vi definitivt på fredag innan vi reser iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0