Middagar.

Ja, i förrgår åt vi en lite av en somrig middag enligt mig. Köttbullar, prinskorv, kokt potatis, gärddfil och gräslök.
Väldigt gott var det! Man hade bara velat sitta ute och äta det egentligen...
Men man kan ju tyvärr inte alltid få som man vill. Man får väl börja inse att sommaren är över.

Och igår åt vi en brak middag!
Stekt rostbiff med potatis kroketter, vitlöksstekta morötter och paprika, pepparsås/bearneise sås, kantareller och vitlöksbröd.
Otroligt gott var det!
Det var det godaste på väldigt länge.
Och jag såg till att passa på att sluta en halvtimme tidigare, vilket gjorde att jag kom hem en timme tidigare än jag egentligen skulle. Så det blev en liten överraskning för någon! Och det var ju i alla fall roligt att veta att det uppskattades!

Men nu blir det iväg till jobb igen! Jobbar fram till och med torsdag, sen är där en del att göra på fredagen, inför resan på LÖRDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0