Ännu En Bra Dag.

Igår var jag och en kompis ute på en promenad. Alltid trevligare att ha någon annan att gå med!
Sen så blev det jobb, och där var det fullt upp! Påskvecka, och det är fullt ös! Säger bara som så, att jag är jäkligt glad att jag börjar sent dessa dagar. Skönt att ha ett fast schema, så man slipper det en del i alla fall...
Folk är inte kloka när det är storhelger!! Sura, irriterade och bara så sjukt otrevliga är alla typ.

Men nu är det en ny dag i alla fall.
Det har varit en jobbig natt, eftersom Berit uppenbarligen inte mår så bra. Tur att vi ska till veterinären om en vecka! Så kan man ta upp allt om henne då. Hennes andningsproblem och jag vet inte allt...
Så nu är man vaken. Ska snart äta, och sen så ska jag göra mig i ordning, och packa, för att köra in till stan. Jag och min kompis ska ut och gå även idag! Så jag måste packa med mig mina arbetskläder också, och göra mig i ordning inne i stan sen..

Men nu blir det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0