Dagen.

Har varit jäkligt härlig! Lite stressig, och har inte riktigt hunnit med allt jag velat, men ändå prima dag!

Har jobbat, handlat, varit på systemet, apoteket, och sist men absolut inte minst:
Jag lagade middag! En middag som morsan och Henric kom och provsmakade.
Och den blev uppenbarligen uppskattad, eftersom det togs upp mat mer än en gång.
Det blev:
Italiensk linssoppa, med parmesankex som tilltugg.

Något alldeles nytt, och helt ok.
Jag är egentligen inte personen som tycker om soppa, men man måste ju prova!
Så det var helt ok. Kanske inget jag kommer att laga till mig själv så ofta, men det var en ganska så enkel rätt, förutom de jäkla parmesankexen...Vilket jäkla misslyckande...
Men ja...
Dock hade jag ju velat kunna lägga in en bild på detta, men det glömde jag så klart...
Men eftersom jag skall fortsätta i samma stil denna veckan, så får jag väl fotografera lite mer sen! =)

Är bara så stolt rent ut sagt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0