Kvällen Räddad.

Kvällen är räddad!
Middagen var fruktansvärt god, och även sjukt lätt att göra, så det kommer nog faktiskt bli av fler gånger! Receptet skall vara lätt att hitta framöver i alla fall!

Nu kommer vi till resten av kvällen.
Jag är ledig imorgon, och tänker därför inte bry mig så mycket om vad klockan blir innan jag somnar idag..
De senaste två dagarna har jag tvingat mig själv till att somna, eftersom jag börjat morgontider. Jobbigt värre när man inte har rutin, vilket jag sagt så många gånger förr.
Jag ska börja med ännu en serie. Jag har just sett klart säsong ett av, The new adventures of old Christine.
Ingen wow serie, men den är ganska så roande, speciellt när man hittade den för jättebilligt pris!
Nu kommer jag dra igång med Desperate Housewives!
Har ju sett det innan, och jag tror faktiskt att jag sett hela säsong ett, det är nog inte förens säsong två jag började missa en massa. Men nu ska det bli roligt värre!
Imorgon får jag förhoppningsvis dessutom en ny box till!


( Så här har vi det ikväll! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0