Shopping.

Idag har jag varit i Malmö och Lund tillsammans med en arbetskamrat, och shoppat loss lite.
Lite för mycket dock...Precis som vanligt...
Men det var faktiskt ännu en gång saker som inte var onödiga!

På Ikea blev det så mycket som:
4 stycken plaststolar.
1 stor kruka.
Ett litet rivjärn.
En köttklubba.
En filt.
Galgar.
Lådmatta.
Barnlås til mina garderober.
Lampor till köket och kontoret.

Sen bar det vidare av till Nova Lund. Där det inhandlades lite mer träningskläder, eftersom jag inte har så mycket, och skall jag nu röra på mig, så måste jag ju ha mer än ett träningslinne!
Det blev även ett par nya skor, vilket jag verkligen också behövde, eftersom jag typ bara har vinterskor...
Men det var halva priset på allt, så det är prima prima!
Och så en ordentlig jäkla sportbh, vilket verkligen är behövligt! Jävligt svårt att få på, och speciellt av, men den är sjukt skön när den väl sitter där!

Men nu skall jag fortsätta med maten. Syster bjöd ut till grillning ikväll, så blev tvungen att tillaga min middag nu, så får jag värma den en annan dag. Och sen så blir det nog flygrakan. Underbart väder! känns värdelöst att stå här inne med mat dock, men det luktar gott!

Och sen så ska jag hämta ut mitt paket från cdon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0