Kräsen?

Mycket har hänt!
I helgen har det blivit en "två dagars". Slitsamt, men roligt!
I fredags, så var jag äntligen ledig efter mycket jobb inför julen. Men inte var det lugnt för det. Stressigt som bara den. Massor att göra, eftersom man jobbat så mycket innan.
För att sedan börja göra sig i ordning inför kvällen. Kvällen skulle gå vidare till tingvalla. Det blev en ganska lugn förfest, men trevlig. Dock, så var jag alldeles för nykter för att egentligen åka till tingvalla... Men det blir aldrig roligare än man själv gör det!
Väl på tingvalla, så mötte man en hel massa gamla bekanta. Spanade på marknaden, även om jag redan var beredd på att där inte skulle finnas något, som sagt... Det är tingvalla... Haha.
Fick ett märkligt sms. Men karlar är ju helt enkelt märkliga, så det är inget ovanligt egentligen...

Igår, så jobbade jag. Vilket inte var något lätt, eftersom man var något sliten. Tre timmars sömn är helt enkelt inte tillräckligt när man skall jobba.
För att sedan gasa iväg till underbara feststaden: Krisitianstad.
Frida och jag tog det lite lugnt, pimplade och gjorde oss i ordning. Insåg efter lite pimplande, att det inte skulle krävas lika mycket för en fylla denna kvällen. Tog på oss, och begav oss ner till Banken. Riktigt roligt hade vi!
Ännu en sen kväll, och nu sitter man och försöker hålla sig vaken inför jobbet, eftersom allt blir bara så mycket värre om man faktiskt lägger sig ner och somnar om lite...

Men under denna helgen, så har jag insett en sak:
Jag är så sjukt kräsen när det gäller killar!!
Båda dagarna, så hade jag kunnat skaffa mig ragg ( och det är inte som jag skryter, för det sysslar jag inte med! ) både på fredagen och lördagen, men kände väl att det verkligen inte var något jag var ute efter.
Varför skall man gå hem med någon man egentligen inte är intresserad av? Nej fan! Det är inte jag! Det ser jag verkligen ingen mening med.
Och sen, så tror jag att jag blivit lite extra kräsen p.g.a. det gamla man har i bagaget. Trött på medelmåtta. Har haft något riktigt bra, men mest medelmåttigt, och jag är trött på det..

Nu blir det duschen, så kanske jag vaknar lite mer till liv, och sen så är det dags att trycka i sig frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0