Party alá Kristianstad.

Tre ord finns att använda för att beskriva denna helgen.
Snö. - Krypfylla. - Koma.

Tog oss upp till Kristianstad. Plöjde oss fam, trotts alla varningar vi fått från alla vänner och bekanta.
Väl uppe i staden, så var det dags att beställa middag. Vilket blev kinamat. Mums.
För att sedan börja pimpla lite, göra oss i ordning, och på med partykläderna.

En 70:a senare, och man går runder i snön, fryser inget alls, och humöret är på topp.

När man inser att man inte somnat än, när barnprogrammen börjat på tvn, då är det dags att krypa till kojjs!
Morgonen börjar med: En katt som står och skriker och trampar på min mage. Hunden skäller nere på gården. Grannen står och skriker: WAZZUUUUUUUUUUUUUUUUUP!! inne i sin egen lägenhet.
Godmorgon säger jag bara.
Kollar över mobilen, och inser att en hel del är borta, vilket innebär att jag saknar rätt mycket information.
Frida och jag försöker komma underfund med vad som hände när, men det gick inget vidare bra.
Och jag har konstanta flashbacks, precis som vanligt...

Men det är ganska så intressant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0