Införskaffa:

Jepp, jag har kommit underfund med vad jag måste införskaffa, för att kunna fortsätta träna som jag tänkt mig. Sen så funderar jag på om jag skall lägga upp träningsplanen också, för att jag helt enkelt skall ha den någonstans, eftersom jag alltid har en viss förmåga att tappa bort lappen som man skriver upp det på...

Men jag har kommit underfund med att detta måste inhandlas, snarast:
  • Yogamatta/pilatesmatta.
  • Ordentliga skor, till promenader!
  • Ordentliga träningskläder.
  • Träningsskiva.
Det blir aldrig någoting gjort om man inte har ordentliga skor och kläder!
Och yogamattan hade jag behövt till när jag tränar med mitt Wii Fit.

Jag är inte den som är den, utan kan deprimerande nog berätta att det är 60 dagar sedan sist jag tränade på mitt Wii ( och då vet jag att det inte ens var riktig träning så att säga... ). Och jag har gått upp 3,3 kilo sedan dess. Men man får väl ta sitt straff efter jul, nyår och allt annat skit man äter....Måste skärpa mig!
Men just nu har jag tränat över en timme på Wiiet. Och jag skall alldeles strax bege mig ut på promenad också hade jag tänkt, väntar bara på tvättmaskinen...

Men nu ser träningsplanen ut så här:

Måndag:

  • Köra all yoga på Wiiet.
  • "Lättaste" nivån på muskelträningen. ( Wii )
  • All aerobic. ( Wii )
  • Promenera 30-45 minuter.
Tisdag:
  • Se måndag.
Onsdag:
  • All yoga.
  • "Mellan" nivån på muskelträning.
  • All aerobic.
  • Promenera 1-1,5 timme.
Torsdag:
  • Se onsdag.
Fredag:
  • Se måndag.
Lördag:
  • All yoga.
  • "Svåraste" nivån på muskelträning.
  • All aerobic.
  • Promenera 2 timmar.
Söndag:
  • Se måndag.
Så, nu kan jag inte fly mina egna planer! Det skall tränas, och det skall tränas ordentligt! Nu ska jag byta om, kolla tvättmaskinen, och bege mig ut i ett dassigt väder, med fruktansvärt dåliga skor, och fula kläder. Men vad gör man inte när man vill gå ner i vikt...
Inget jävla gnäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0