Badrum.

Mitt nästa projekt blir badrummet. Jag skall bara beställa foto till min tavla i hallen, och leta efter ett nyckelskåp eller liknande. Någonting jag helt enkelt kan ha nycklarna vid eller på. Men fotot skall beställas i veckan, och nyckelskåpet tänker jag leta efter under tiden jag gör annat. Det största är klart i hallen. Vill inte köpa något bara för det skall så vara heller. Därför väntar jag hellre, och tar det när jag verkligen hittar något jag vill ha!

Detta är vad jag tänkt mig att inhandla till mitt badrum ( och här är verkligen allt som jag vill och behöver handla ), och precis som när jag skrev mina tankar till hallen, så vet jag en del om hur saker skall se ut, men har inte hittat det än:

Smink behöver jag! Så till mitt badrum skall det inhandlas lite mascara, foundation och liknande.


Detta är vad jag redan har inhandlat. En hel del om man säger så.
Men alltså, skåpet och lampan var jag ju ganska så tvungen att inhandla i början!
Det andra har inhandlats efter hand, eftersom det inte har varit några större summor. Det har även inhandlats hyllplan till badrumsskåpet, eftersom det inte medföljde. Snikna jävlar!
Har även inhandlat en lite mindre papperskorg, eftersom jag hade ett större badrum innan, och det då fick plats en ganska så mycket större papperskorg då. Så den har hamnat nere i tvättstugan istället!



Jag måste inhandla en ny toasits! Eftersom den som sitter på, den passar inte. Så man sitter och gungar på sittsen, och det är inte så jättetrevligt..!
Den vita smala saken hade jag tänkt att ha bredvid toasittsen, eftersom jag måste ha någonstans att ha toapappret. För att på andra sidan har jag kattlådan, så där får jag inte plats med något mer.
Nya handdukar skall inhandlas! Något lite mer färgglatt, eftersom allt mer eller mindre är vitt.
Hyllan är tillhörande badrumsskåpet, som jag funderar på om jag skall köpa till. Men jag får se. Det är fortarande ett kanske.
Sen så skall det även inhandlas små plastsaker som ska sitta vid rören. Vet inte riktigt hur jag skall förklara dom, men det skall handlas..! Och detta skriver jag även lite för att jag själv skall minnas allt!
Det skall även upp en tavla! Mysigt.

Så ser det ut just nu. Det skall inhandlas en del, och en del skall även funderas på. Men jag har lite smått kvar i hallen. Som att: Måla den lilla biten som vi spacklat, beställa foto och sätta upp tavla. Och leta upp något nyckelskåp.

Men under tiden skall det påbörjas i badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0