Jävla Bil!

Igår morse när jag skulle ta mig iväg till jobb, så startade inte fanskapet. Jävla skitbil säger jag bara! Men jag hade turen att Henric körde mig in, så jag blev inte fullt så försenad som jag blivit om jag varit tvungen att ta bussen eller tåget.
Och jag slapp gå i stan. Jag fick gå här hemma, hem till Henric, och jag höll på att avlida. Fy fan va kallt det var!

Sen så passade jag på att åka med min killkompis hem, eftersom han skulle hjälpa mig få upp lampan ovanför mitt bord i vardagsrummet.
Så nu är det också gjort. Även om man blev något nervöst när den tappades. Men den höll! Phew!

Sen så kom de vita riddarna på kvällen precis som vanligt! Och räddade min bil. Fy fan va bra! Så om det nu går som det skall, så ska det inte vara några problem att köra till och från jobb idag!

Ännu en utgift som man inte var beredd på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0