Nyår.

Det blev en väldigt lugn, trevlig och mysig nyår. Vi var 8 personer, som åt middag och hade det trevligt här. Lagom mycket sprit, och lagom mycket håll igång! Man börjar ju trotts allt bli vuxen...?
Folk tyckte att det var en väldigt fin lägenhet jag skaffat mig, och gillade vad jag gjort med den! Underbart att höra. Och jag börjar trivas så mycket mer nu när jag äntligen börjat få upp en massa saker på väggar och så.
Satsar mest på att fixa klart i lägenheten nu! Känns som om det faktiskt är det jag vill. Känns jävligt roligt att leta inredningsprylar!

Middagen blev jävligt god, och alla var mätta och belåtna när de gick ifrån bordet. Det var i alla fall vad de sa, så blev de inte det, så är det mest deras egen skull, för där var mer mat...=P

Fyrverkerierna var jäkligt fina, och katterna var hysteriska.
Det fick bli en relativt tidig kväll för mig, eftersom jag trotts allt skulle upp och jobba dagen efter. Jag skulle köra, och jag skulle även inventera. Spännande, jävligt spännande. Men eftersom jag nästan alltid får migrän när jag inventerar, så kändes det inte så jävla spännande att vara bakfull också.

Men jag tackar alla för en mysig och trevlig nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0