05:05

Då var man uppe, efter mer eller mindre ingen sömn...
Ja, idag bär det av på en dags utflykten till Tyskland! Roligt, roligt! Dock inte lika roligt att man inte sovit sådär värst mycket...
Värmen är olidlig när man ska sova, sov inte i min egen säng, magen den kurra, och så låg jag och planerade.
Jag har alltid gjort det. Så fort jag vet att jag ska göra något speciellt dagen efter, mest när det inte är något jag gjort innan, så ligger jag och planerar dagens detaljer i huvudet.
"...jag får inte glömma att packa ner mobil....bla bla...jag måste handla....bla bla..."
Så håller min hjärna på, tills jag somnat.

Om ca. en timme, så ska vi vara på väg, och jag hoppas på att få liiite sömn i bilen. Annars kommer det nog faktiskt bli lite svårt att hänga med i svängarna ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0