11:05

Klockan är bara 11, och jag har redan fått så jäkla mycket gjort!
Jag har tvättat lite, jag har snabbstädat invändigt i min bil, rengjort två grillar, duschat, läst ut Sex and the city.
Jag har dock en hel massa kvar att fixa, men jag tycker jag har varit jäkligt duktig än så länge idag.
Ska alldeles strax göra mig i ordning, och köra in till stan, där jag har en hel del ärenden att fixa. Så som ett nytt pass. Igår kväll upptäckte jag att det jag har gick ut den 24 juni. Skit säger jag bara!
Jag ska till Tyskland på lördag, och jag antar att jag får hoppas på det bästa. Men med EU och skit, så ska det egentligen räcka med körkortet, så jag får väl hoppas på det. Ska höra lite uppe på polisstationen idag när jag ändå är där.

Men som sagt: ska snart göra mig i ordning och köra. Ska först försöka slappna av, och sluta svettas...
Sinnes vad varmt det är! Det räcker att man rör lillfingret, sen så är man genomsvettig. Jävla värme!
Men antingen gnäller man för att det är för kallt, eller för varmt. Man kan aldrig vara helt nöjd...=P

Hoppas på lagom värme på tisdag, när vi ska till Ven! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0