Det Är Sommar.

Det är verkligen sommar, och det är underbart! Tänk om man ändå kunnat vara ledig hela sommaren, och bara avnjuta den.
Igår var det underbart väder på dagen, och tyvärr, så skulle jag jobba. Men jag var inte så bitter för det. Hade väldigt bra humör på jobb, och fick faktiskt jobba med trevliga människor för en gångs skull. Där är dessvärre en hel del som drar ner humöret, och man vill mer eller mindre inte gå till jobb när man vet att de ska jobba. Tråkigt att man känner så, men det är sant.

Sen blev det dessutom en felfri stängning, vilket inte hänt på typ...ALDRIG! Sinnes! Humöret blev ännu bättre, och jag skyndade mig att byta om, och ringde mor för att fråga om hon ville ge mig skjuts för kvällen. Hon informerade då att det regnade. Och där stod jag och bytte om för kvällen, till shorts och linne....Det var ju så fint på dagen!? Och kvällen innan hade det ju varit en helt otrolig sommarkväll!
Väktaren öppnar dörren, och utanför pissar det ner. Det ösregnar något så fruktansvärt.
Men jag blev utknuffad, och det var väl bara till att börja springa i regnet i sandalerna och se glad ut. Fy fan vad det regnade!
Sprang till bilen, och begav mig sedan vidare.

De satt ute och hade just ätit när jag kom dit. Riktigt mysigt var det! Det var långt ifrån kallt ute, och de satt under tak, så det var verkligen härligt. Men efter en liten stund, så begav vi oss in, och fortsatte med en del goda där. En härlig kväll med lite skitsnack och lugn stämning. En lagom kväll för min del efter jobb faktiskt!
Och så blv det övernattning i stan...=)

Min kväll igår, och jag känner sommaren! Och singellivet passar bra till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0