02:03

Det var längesen nu.
Har tagit en timeout ifrån allt mer eller mindre. Kände att jag behövde det. Eller ja, allt förutom jobb.
Känner att det är dags att börja ta tag i livet.

Är egentligen inte så trött just nu, sitter istället och funderar alldeles för mycket som vanligt. Var inne på min facebook, och där hittade man en bild som gav mig en enorm klump i magen. Jag vet egentligen inte riktigt varför, och det är svårt att förklara. För det är väl egentligen inget jag riktigt vill att alla ska veta.

Men ja, jag får väl se till att komma i säng. Imorgon är det en ny dag, och då är det massor som skall göras!
Hade dessutom tänkt att stiga upp tidigt. Får se hur det blir med det, men tanke på att jag inte gått och lagt mig än...
Och det går bara en massa myslåtar på MTV. Suck....

När jag sen dessutom just vände mig om, för att titta ut, så ser jag att det börjat bli ljust...Eller så har det inte blivit mörkt än, men det är ljust i horisonten.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0