Fullbokad Vecka.

Ja, denna veckan är fullbokad! Riktigt roligt är det!

Imorgon är det mest jobb, och motion som gäller.

Men sen onsdag, så är jag ledig, så då ska jagse till att hinna storstäda, fotografera lite, motionera, och sen på kvällen är vi ett gäng som ska bege oss till biografen. Ska bli riktigt roligt! Transformers så klart! Kassa platser, men det är det fan värt. Ångrar det så sjukt mycket att jag inte såg ettan på bio. Men min tanke var från början: Detta är verkligen ingen film för mig! Men jag fick så jag teg. Sjukt bra! Så nu har jag höga förhoppningar på denna två så klart!
Måste även se till att komma iväg till systemet!

Torsdag, är min andra lediga dag. Vilket också ska bli mycket motion i centrum. Ska försöka hålla mig till det jag brukar, och sen på eftermiddagen, så blir det förhoppningsvis volleyboll. Så länge vädret tillåter...
Vilket jag verkligen hoppas på!
Till detta ska det förhoppningvis grillas, och drickas gott. För att sedan kanske ta en runda ner på festivalen.

Fredag, är en arbetsdag. Tyvärr.. Men jag slutar tidigt, så det ska man nog kunna klara av. För att sedan äta och dricka gott ännu en kväll ( ska försöka hålla det så nyttigt som det bara går! ). Och sedan bär det av ner till Ystad festivalen. Ingen jättestor sak så, men man träffar en hel massa man känner, och det är alltid trevligt!

Lördagen vaknar man förhoppningsvis upp sent, efter en väldigt lyckad fredag kväll. Tar det lugnt hela dagen lång, försöker pallra sig ut på motionsrunda. Och sen bär det av till jobbet på eftermiddagen.
På kvällen där sen, när det är dags att stänga, så gör man allt för att försöka få folk till att skynda sig, så att man ännu en kväll kan bege sig ut på stan.

Söndagen blir förhoppningsvis också sovmorgon. Och kanske en lite kortare promenadrunda. Och sedan vidare till jobb. Och på söndag kväll är det dags att bege sig hem igen, efter några dagar hemifrån.

Får se till att packa rejält med ombyte, så att man fixar alla dessa dagarna. Onödigt att ligga och köra hem hela tiden ju!

Ha en trevlig vecka, och håll tummarna för fint väder! Annars får jag väl göra en liten omplanering...
Och så kommer det förhoppningsvis en överrasking natten mellan fredag och lördag.... Mer säger jag inte.
Tack och hej, nu ska jag plocka undan lite, och sätta mig framför en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0