Idag.

Ja, idag har jag verkligen inte gjort ett jävla skit!
Jag sov långt in på förmiddagen, för att sedan stiga upp, och gå ut och lägga mig på soffan framför tv:n.
Min arbetskamrat frågade mig igår när jag var och handlade, om jag egentligen hade någon enda dag när jag inte gör ett skit?
Och nej, det var väldigt längesen jag verkligen inte gjorde ett skit. Så det är precis vad jag gjort idag! Inte ett skit!

Och nu sitter jag och funderar på vilken film jag ska sätta igång. Känner lite för en smörfilm, så man kan bli lite mer deprimerad. Få det ur systemet typ. Men vilken ska man välja? Funderar på någon gammal goding, typ som Grease.
Ja, det får det nog fan bli. Det blir Grease ikväll. Och sen så måste jag hitta nummer två också. Även om det inte är i närheten av den gamla godingen. Men den är också charmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0